tvstarkaviljor.blogg.se

2 starka viljor handlar om Sabina och Erika. Här kommer ni att kunna följa våran resa mot och under tjejklassikern. Vi kommer att dela med oss av svettiga bilder i gymmet badhuset och skidspåren. Så häng med oss om ni vill

Nya PBn

Kategori: Allmänt

Idag så kände jag att min motivation var tillbaka eller den var tillbaka redan igår eftermiddag. Nu känner jag att de kan bara bli bättre å bättre! 
Idag tog jag mig svängen im Norberg gör att träna lite med Janne och Ullrika. Satte två nya PB helt galet bra. 
55kg i böj och 90kg i sumomarklyft. 
Jag var kanske 1-2 Max 3 dm ifrån att sätta 100kg i sumo men de kommer nästa gång. De bästa av allt är ju att knät kändes riktigt bra igen. Så skönt för då vet jag att jag inte kommer att tappa motivationen igen, utan nu kommer jag att kriga vidare. Och jag fick ju tips på vad jag ska tänka på när jag ska knäböja. Nu är fan nästa mål 60kg 👊🏼💪🏼



Kommentera inlägget här: