tvstarkaviljor.blogg.se

2 starka viljor handlar om Sabina och Erika. Här kommer ni att kunna följa våran resa mot och under tjejklassikern. Vi kommer att dela med oss av svettiga bilder i gymmet badhuset och skidspåren. Så häng med oss om ni vill

Balsam för själen

Kategori: Hälsa, Träning

Idag var de sjukt skönt att vara tillbaka på gymmet efter 3 dagars vila.
I torsdags skulle jag köra igenom mina ben, jag gillar ju att träna mina kycklingben. Men något gick HELT FEL. Mitt i första böjet så sprakade de till i knät och lät som en stenkross. :( Och efter de så har de varit svullet och ömt sedan dess. Så jag tog 3 dagars vila istället för 2. Men idag var jag tillbaka igen och de fick blir bröst triceps och mage.
Och när man är så där härligt slut i huvudet efter att ha jobba hela dagen, så är de galet skönt att få åka till gymmet och köra igenom kroppen. För mig är de som balsam för själen. Imorgon får de bli rygg biceps.

Ha en fin kväll nu :) 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-03-19 | 21:17:03

    Usch ja, knäna är man ju rädd om...blir livrädd när man gör nåt så man får knävärk, i värsta fall går det ju aldrig över.
    Skönt att ditt gick över på bara tre dagar :)

  • Erika säger:
    2015-03-20 | 04:29:14

    Att jag vilade knät i dagar gjorde inte att de vart bra. De gör ont fortfande och jag ska kolla vad de är för fel på mitt knä på måndag. :)

Kommentera inlägget här: