tvstarkaviljor.blogg.se

2 starka viljor handlar om Sabina och Erika. Här kommer ni att kunna följa våran resa mot och under tjejklassikern. Vi kommer att dela med oss av svettiga bilder i gymmet badhuset och skidspåren. Så häng med oss om ni vill

Bröst/triceps/mage och nytt jobb

Kategori: Allmänt, Hälsa, Träning

Idag vart de ett ganska udda pass på gymmet, men jag genomförde mitt program med bröst, triceps och mage. Trots att jag tappade fokus redan i under uppvärmingen. Haha jag vart så paff att jag visste knappt ut eller in. Men telefon ringde och jag fick jobb helt plötsligt. Så imorgon ska jag på introduktion, på torsdag börjar jag att jobba på Outo Kumpu i Avesta. Och för att vara ärlig så var de bästa skiften, (måndag-fredag 6-14,18) för mig, då behöver jag inte ta ledigt på helgerna när jag ska cykla och simma i sommar :) 

Sen en sak till som jag vill berätta också, är att sen jag bestämde mig för att lämna LCHF, och börja äta kolhydrater igen. Så har jag sedan den 20/1-15 tappat -3,6kg. Jag är jätte stolt över mig själv. Eftersom att jag annars har jätte svårt att gå ner i vikt. 

Ha en fin dag nu! 
Kram på er / Erika 

Kommentera inlägget här: