tvstarkaviljor.blogg.se

2 starka viljor handlar om Sabina och Erika. Här kommer ni att kunna följa våran resa mot och under tjejklassikern. Vi kommer att dela med oss av svettiga bilder i gymmet badhuset och skidspåren. Så häng med oss om ni vill

Hallå där!

Kategori:

Ja ni! Nu har fan helvetet frusit till is eftersom jag tar mig tid att skriva ;)
Kanske skulle presentera mig. 
Jag heter Sabina och är en 25 - årig tvåbarnsmamma. Hittade passionen för styrketräning efter mitt första x-fit pass! Den känslan jag hade efter det passet går inte att beskriva!  
Jag har aldrig varit intresserad av att "lyfta skrot" förut.  Då var det mest promenader som gällde.  
Jag har varit överviktig sedan barnsben men tänker mer på hälsan nu, tack och lov !  

Återkommer väl så småningom ;) 

So long ! /sabina
Kommentera inlägget här: